Kampane o Slovensku videlo viac ako 100 miliónov ľudí

Vlaňajšie kampane propagujúce Slovensko priniesli mimoriadne výsledky v podobe desiatok miliónov zásahov v zahraničí. Napríklad kampaň na medzinárodnej televíznej stanici Eurosport videlo viac ako 100 miliónov ľudí v 50 krajinách. Aktuálna online kampaň sa k začiatku februára zobrazila 14,5 miliónu užívateľov. Slovenská agentúra pre cestovný ruch v propagácii Slovenska pokračuje aj v tomto roku, ktorý bude dôležitý pre zmiernenie poklesu počtu turistov spôsobeného kurzom eura, ukrajinským konfliktom, či slabou zimou na Slovensku.
„Aktuálne sa sústreďujeme aj na nové zdrojové trhy, ktoré majú potenciál nahradiť výpadky cestovateľov z tradičných krajín. Pokračujeme v reklamnej kampani, ktorá propaguje zimnú dovolenku na Slovensku,“ hovorí generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
Aktuálna kampaň je zameraná na trhy okolitých krajín plus Veľkú Britániu. Na oslovenie potenciálnych klientov agentúra nasadila marketingový mix zahŕňajúci televíziu, rádiá, kinoreklamu, outdoor, printy a online. Využíva aj najmodernejšie spôsoby presne cielenej a úspešnej reklamy prostredníctvom vyhľadávačov Google a YouTube. Táto kampaň sa do začiatku februára zobrazila 14,5 miliónu užívateľov.
Zdroj: SACR